Animated Transparent Chrome Glass - Link Select

lauantai 1. maaliskuuta 2014

Minä

Okei teen nyt tän esittelyn itsestäni...:D
Elikkäs oon parin viikon päästä 17 vuotias tyttö Kotkasta. Käyn ammattikoulussa kokki puolta ja sitte lisäksi oon lukiossa elikkäs suoritan niinsanottuu kaksoistutkintoa, hehe joo hommaa on:D Vapaa-ajalla oon kavereittenkaa,kuvailen, sähläilen kissojenkaa ja kesäsin mopoilen, lisäks käyn salilla. Mulla on mopo Yamaha DT ja sitte lisäks skootteri Kymco super 8...En oo todellakaan mikää crossikuski vaan äärettömän kaukana siitä mut rakastan ajeluu (liittyisköhän asiaa motoristi iskä:D) elikkä siis ajelen huvikseni kaiken aikaa ja rässäilen isinkaa mopoa. Oon myös harrastanut kuvataidetta jo kymmenen vuotta elikkäs sekin on mun harrastukseni, taide ja piirtäminen.

Harrastin ennen ratsastusta mut jouduin sen lopettamaan ku hevonen jolla ratsastin myytiin ja lähimmällä ratsastuskoululla ei riittänyt into käydä opettajan vaihduttua :( Kerkesin ratsastaa reilun 9vuotta kunnes kesän alussa lopetin. Ratsastin Tumppia hiukan yli kolme vuotta, nyt se on siirtynyt uuteen ja toivottavast hyvään kotiin :) Eniten oonkin nyt varmaan katunut just sitä ku lopetin, ikävöin ihan hirveesti niit hetkii ku vaan istuin siellä selässä ja nautin...Ehkäpä viel jonakin päivänä taas ryhdyn heppatytöks,kuka tietää, siihen saakka saan vaa muistella lämpiii kesäpäivii rakkaan hepan selässä, muistot säilyy aina♥
Oon todella eläinrakas, mun lempieläin ei oo kissa vaan se on itseasiassa kameli :D Outoo tiiän mut ne on vaan ihan äärettömän söpöjä. Koirat on söpöi mut pelkään niitä yli kaiken...ku olin pieni nii meijän tuttujen koira oli kylässä ja miä leikin lattialla ku se sitte iso koira otti miun koko pääni suuhunsa ja puras...mulla on otsassa ja päässä arvet vielä tänäkin päivänä ja mielee jääny ne kauhun hetket eli tyydyn siis ihastelemaan koiria kauempaa :)

Rakastan miun kissojani ylikaiken, Nuppu on mun vauva ja en vois kuvitellakkaan elämää ilman miun omaa prinsessaani ♥ Mowgliki on tärkee mut se on lähinnä meijän perheen kissa enkä oo kiintynyt siihen niinku Nuppuun, mun huone onki vissii enemmän Nupun ku miun, äiti aina vitsailee et tervetuloa "Nuppulaan" :D Noh tää esittely oliki nyt varmaa tältä erää tässä kun en enempää miusta esiteltävää keksinyt ja eikai tarvikkaan kun tää kissojen blogi lähinnä onkin...Nyt ainakin tiiätte kuka miä oon;)

1 kommentti:

  1. Tervetuloa lukijakseni. Siekin sait uuen lukijan! :)

    VastaaPoista