Animated Transparent Chrome Glass - Link Select

tiistai 4. maaliskuuta 2014

fiilikset huipussaan

Pakko tulla postaamaan, ihan mahtava fiilis. Mulla on ollu nhyt kaks päivää lukioo elikkäs pänttäämistä 8-4...hihii no huomenna taas kokkipuolen opiskeluu...mutta ei toi lukiokaan oo nyt onnistunut mua lannistamaan:D Eilen olin päivän jälkeen ihan kuollu mut sain pakotettuu itteni salille ja ai että oli illalla hyvä fiilis kun jaksoin viel kasan matskan tehtäviäkin tehä! Tänää taas tulin koulusta kotiin niin sähköpostissa odotti ihana yllätys...pääsen kesätöihin kymijoen ravintopalveluille! Ihan huikeeta että kerranki mut, siis mut on valittu kaikkien hakijoiden joukosta yhtenä neljästä...ootan niin innolla:) Lisäks mulla on tuttuun tapaan koulujen loputtua töitä tehtaalta missä oon jo kolmena kesänä ollut...Vaikuttaa siltä nyt että työskentelen koko kesän :D Kaks viikkoa tasan nii on mun synttäritki,voispa tän hyvän fiiksen purkittaa pahojen päivien varalle;)

Kissoilla ei nyt tässä mitään erikoista uutta, Nuppunen keräilee painoa ja odottelee kiimaa ja Mowglilla puolestaan on (muistaakseni?pitää viel tarkistaa) implantin asetus jossaan ens viikolla taikka viikonvaihteessa. Elikkäs selvennän tota implanttia nyt hiukan, sellanen ns.siru asennetaan kisulle niskaan ja se erittää sellasia hormoneita että kollista tulee mukamas leikattu puoleksi vuodeksi. Mowglille se pistetää jotta nuori kollipoika sais vähän rauhallisuutta noitten tyttöhajujen ja kollienlemun vuoksi näyttelyihin. Näyttelyissä siis luonnollisestikkin nuori hormooonihirmu kolli haikailee vaan tyttöjen perään kiljuen ja sitten taas puolestaan ärmyilee kaikille muille "mowglin" naisia varastaville kolleille...huhheijjaa toivottavasti toi siru tepsis nii ei tuu mitään ongelmia kun tähän asti niiltä ollaan onneks onnistuttu välttymään ;)


Oon lisäillyt tonne ylös noita uusia sivuja, nyt jo saatavana Nupun ja Mowglin esittelyt ehkäpä tässä joku päivä saan loputkin sivut aluilleen ;) Seuraavaks ajattelin tehä postauksen Nupun ja Mowglin suhteesta toisiinsa...postaus toivomuksia otetaan vastaan:)

Nuppunen rentona ♥

2 kommenttia:

  1. Auts! Rotukissoista tykkään eniten juuri ragdolleista! Ne ovat kertakaikkiaan ihania :) Nuppu ja Mowgli ♥

    VastaaPoista