Animated Transparent Chrome Glass - Link Select

tiistai 11. helmikuuta 2014

My Ragdolls

Tervetuloa blogiin My Ragdolls (janinascats.blogspot.fi). Pidin aiemmin kissa painotteista blogia My Little Ragdoll jonka päätähtenä oli Nuppu Huppunen, blogin ollessa toiminnassa Nuppu oli tiineenää ja kirjoittelin lähinnä niitä tiineys kuulumisia sinne. Valitettavasti bloggaaminen jäi sillä muut kiireet tuntuivat vievän kaiken aikani ja nyt aikaa on venähtänyt niin paljon etten enää muista edes salasanaani eikä minulla ole edes blogin sähköpostiosoitetta enään olemassa, huoh. Päätin siis nyt aloittaa aivan alusta puhtaalta pöydältä tämän bloggaamisen :)

Nuppu synnytti lopulta 30.4.2013 vappuna 3 sinisilmäistä vaavaa. Kaksi kaunista tyttöä Vapun ja Siirin sekä rasavillin pojan Mowglin joka on siis meidän toinen kissamme. Pentueesta lisää myöhemmin :)

Minä olen pian 17vuotta täyttävä kokki opiskelija, harrastan kuvataidetta sekä kissanäyttelyitä ja mopoilua. Näyttelyissä olen käynyt noin 3 vuotta siitä saakka kun sain Nuppu Huppusen :) Minulla on skootteri (kymco super 8) sekä crossimopo (Yamaha DT) joilla ajelen. Niistä ja minusta lisää tulevissa postauksissa :)
Nuppu Huppunen

Mowgli

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti